درخواست بررسی خودکار وضعیت تعیین شعبه

جهت درخواست بررسی خودکار وضعیت تعیین شعبه خود ابتدا فرم اولیه را تکمیل کنید
اگر وام ازدوجتان در سایت بانک مرکزی ثبت شده و کد رهگیری دارید و منتظر پیامک تعیین شعبه وام ازدواج هستید، می توانید با وارد کردن اطلاعات خواسته شده در این فرم، پیگیری روند تغییر جایگاه تان در صف انتظار تعیین شعبه وام ازدواج را به کندو بسپارید. در این حالت نیازی نیست شما هر روز به سامانه وام ازدواج بانک مرکزی مراجعه کنید و ما هر روز این کار را برای شما انجام می دهیم. هر روز پس از بررسی وضعیت شما یک پیامک برایتان ارسال می کنیم و داخل آن رتبه شما در صف تعیین شعبه را به شما اعلام می کنیم. در فرآیند بررسی به صورت خودکار و تا زمان پذیرش شما در شعبه ادامه پیدا خواهد کرد. به این صورت شما هم به صورت مستمر از وضعیت تعیین شعبه خود با خبر خواهید شد و هم اینکه خیالتان راحت خواهد بود که اگر تعیین شعبه شوید بلافاصله مطلع می شوید و می توانید جهت تحویل مدارک به بانک سریع تر اقدام کنید.


فرم درخواست بررسی خودکار وضعیت تعیین شعبه
پرسش و پاسخ

سوالات متداول درباره ثبت نام تعیین شعبه وام ازدواج

سلام تعیین شعبه توسط بانک مرکزی انجام میشود باید منتظر بمانید که نوبت شما برسد در صف انتظار بانک و پیامک بانک برای شما ارسال شود .
سلام شما در صف انتظار بانکتان هستید باید منتظر تعیین شعبه باشید زمانی که نوبت به شما برسد از طرف بانک پیامکی برای شما ارسال میشود که به بانک مراجعه کنید برای تشکیل پرونده .
متاسفانه کاری از دست شما بر نمی آید و برخی بانک ها مدت زمان تعیین شعبه طولانی دارند. پس پیشنهاد می کنیم صبر کنید.
بله، در اکثر موارد اگر کد ملی همسرتان را در فیلد مشخص شده هنگام ثبت نام وارد نمایید هر دو به یک شعبه معرفی خواهید شد.

توضیحاتی در خصوص فرآیند تعیین شعبه

مدت زمان تعیین شعبه برای هر بانک و در هر استان متفاوت می باشد. علاوه بر این دو عامل در برخی ماه های سال مانند اسفند و فروردین نیز سرعت تعیین شعبه کند می شود و از زمان دریافت کدرهگیری تا مشحص شدن شعبه ممکن است زمان بیشتری طول بکشد.

قبل از ثبت نام به فکر تعیین شعبه باشید!

پیشنهاد می کنیم قبل از آن که بانکی را برای ثبت نام انتخاب کنید حتما به صفحه کدام بانک زودتر وام ازدواج می دهد سر بزنید.

اگر پس از دیدن صفحات بالا باز هم سوالی داشتید از طریق تماس تلفنی با شماره ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۴۹ با مشاوران وام ازدواج کندو صحبت کنید و از نظرات آن ها برای انتخاب بانک استفاده کنید.

تعیین شعبه تازه شروع ماجراس

پس از اینکه پیامک تعیین شعبه برای شما ارسال شد باید با مدارک نوشته در برگه ثبت نام به شعبه مشخص شده مراجعه نمایید. شما ۱۲ روز کاری از زمان دریافت پیامک فرصت دارید تا به شعبه رفته و تشکیل پرونده بدهید. اگر در این مدت به هر دلیلیبه بانک مراجعه نکنید، پذیرش شما انجام نمی شود و ثبت نام شما به صور خودکار حذف می شود و برای دریافت وام خود باید مجدد نسبت به ثبت نام اقدام کنید. پس از پذیرش در شعبه و تکمیل مدارک باید ظرف مدت مشخص شده ضامنین خود را به بانک

آیا دقیقا ؟

مطالب سایت

آخرین مطالب سایت در رابطه با وام ازدواج

بررسی وضعیت وام ازدواج سیستان و بلوچستان آذر ۴۰۲
بهترین و بدترین بانک ایران برای گرفتن وام ازدواج آبان ۴۰۲
بهترین بانک برای ثبت نام وام ازدواج در استان خوزستان آبان ۴۰۲
بهترین بانک برای ثبت نام وام ازدواج در استان تهران مهر ۴۰۲
بهترین و بدترین بانک های وام ازدواج - مرداد ۴۰۲
راهنمای نصب اپلیکیشن ارسال خودکار پیامک کد تایید وام ازدواج
اطلاعیه بانک مرکزی در خصوص تعداد افراد موجود در صف وام ازدواج
چه مدت طول میکشد تا وام ازدواج واریز شود؟
چه مدارکی برای وام ازدواج لازم است؟