مبلغ وام ازدواج ۱۴۰۳ چقدر است و چه مبلغی به من تعلق می گیرد؟

مبلغ وام ازدواج ۱۴۰۳ چقدر است و چه مبلغی به من تعلق می گیرد؟

شما میتوانید با وارد کردن اطلاعات خود از جمله تاریخ تولد و تاریخ ازدواج از اینکه آیا وام ازدواج 1403 به شما تعلق می گیرد یا خیر مطلع شوید.
همچنین اگر وام ازدواج به شما تعلق بگیرد میزان وام ازدواج که بانک به شما باید پرداخت کند نیز برای شما نمایش داده خواهد شد.
همچنین در پایین صفحه به تمام سوالات شما از جمله مبلغ اقساط وام ازدواج، مبلغ وام ازدواج ایثارگری و سایر موارد پاسخ دادیم که می توانید با مطالعه پاسخ ها جواب خود را دریافت نمایید.

مطالب پیشنهادی

مبلغ وام ازدواج برای سنین مختلف چقدر است؟

فرم دریافت اطلاعات

/ /
/ /
پرسش و پاسخ

سوالات متداول درباره مبلغ وام ازدواج

سلام مبلغ وام ازدواج برای خانوم های زیر ۲۳ سال و اقایون زیر ۲۵ سال ۳۵۰ میلیون تومان و خانوم های بالای ۲۳ سال و اقایون بالای ۲۵ سال ۳۰۰ میلیون تومان است .
اگر در روز عقد سن شما کمتر از ۲۴ سال و ۱۲ ماه و ۳۰ روز بوده در هر زمانی که بخواهید اقدام به ثبت نام وام ازدواج کنید به شما ۳۵۰ میلیون تومان تعلق می گیرد و اگر در روز عقد ۲۴ سالگی شما به پایان رسیده باشد وام ازدواج ۳۰۰ میلیون تومانی به شما تعلق می گیرد.
اگر در روز عقد سن شما کمتر از ۲۲ سال و ۱۲ ماه و ۳۰ روز سن بوده است، در هر زمانی که بخواهید اقدام به ثبت نام وام ازدواج کنید به شما ۳۵۰ میلیون تومان تعلق می گیرد و اگر در روز عقد ۲۲ سالگی شما به پایان رسیده باشد، وام ازدواج ۳۰۰ میلیون تومانی به شما تعلق می گیرد.
اقساط وام وام ازدواج ۳۰۰ میلیونی سال ۱۴۰۳ حدود ۲ میلیون و ۷۳۰۰۰۰ تومان میباشد. علاوه بر این وام ازدواج دارای کارمزد ۴ درصد می باشد که این مبلغ به صورت سالیانه محاسبه می گردد. یعنی در اولین قسط هر سال مالی چهار درصد از مبلغ باقی مانده به عنوان کارمزد برداشت می شود. در این وام که بازپرداختش ۱۰ ساله می باشد برای مثال اولین قسط کارمزد ۱۲ میلیون تومان، دومین کارمزد ۱۰.۸۰۰.۰۰۰ تومان، این مبلغ نزولی میگردد تا اولین قسط سال دهم که ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خواهد بود. متقاضی بعد ۱۰ سال ۳۷۸ میلیون تومان به بانک برمی‌گرداند
اقساط وام وام ازدواج ۳۵۰ میلیونی سال ۱۴۰۳ حدود ۳ میلیون و ۱۹۰۰۰۰ تومان میباشد. علاوه بر این وام ازدواج دارای کارمزد ۴ درصد می باشد که این مبلغ به صورت سالیانه محاسبه می گردد. یعنی در اولین قسط هر سال مالی چهار درصد از مبلغ باقی مانده به عنوان کارمزد برداشت می شود. در این وام که بازپرداختش ۱۰ ساله می باشد از شما حدود ۷۷ میلیون و پانصد هزار تومان سود گرفته خواهد شد.
سلام خیر وام دو برابری فقط شامل حال فرزندان جانباز و شهید و مفقودالاثر و آزاده می شود.
صرفا خود جانبازان، آزادگان و فرزندان آنان و فرزندان شاهد (بدون در نظر گرفتن درصد جانبازی) مشمول ماده 50 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران می شوند که می باشند.توجه نمایید که مشخصات متقاضیان مشمول که در بالا قید گردیده‌اند حتما باید در یکی از مراکز بنیاد شهید و امور ایثارگران ثبت گردد.ضمنا تعیین وضعیت ایثارگری صرفا از طریق استعلام که در سامانه ازدواج تعبیه شده و توسط کاربران شعب انجام می شود، صورت می پذیرد. لذا معرفی نامه کتبی صادره از بنیاد شهید فاقد هر گونه اعتبار می باشد.
صرفا خود جانبازان، آزادگان و فرزندان آنان و فرزندان شاهد (درصد جانبازی اهمیتی ندارد) مشمول ماده 50 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران می شوند که می باشند. به این افراد مبلغ ۲ برابر افراد عادی تعلق می گیرد.
سلام مبلغ وام بر اساس سن شما در زمان عقد تعیین میشود. اگر در زمان عقد سن شما کمتر از ۲۳ و ۲۵ بوده است موردی ندارد و هر زمان برای دریافت وام اقدام کنید، مبلغ بیشتر به شما پرداخت می گردد.
سلام در صورتی که قبلا وام ازدواج دریافت نکرده باشید به شما تعلق می گیرد. در خصوص مبلغ نیز سن شمادر زمان عقد مجددتان ملاک خواهد بود.