راهنمای نصب اپلیکیشن ارسال خودکار پیامک کد تایید وام ازدواج

این مطلب ویژه کسانی می باشد که وام ازدواج خود را در سایت کندو ثبت نام کرده اند.

همانطور که اطلاع دارید برای ثبت نام وام ازدواج یک کد تایید ۶ رقمی از طرف بانک مرکزی برای شماره تلفن همراه شما ارسال می گردد و شماره همراه اعلامی زمان ثبت نام وام ازدواج حتما باید متعلق به شماره ملی شما باشد. جهت ارسال خودکار کد برای سامانه وام ازدواج کندو می بایست اپلیکیشن اندوریدی زیر را گوشی خود نصب کنید.

با نصب این اپلیکیشن به محض اینکه بانک شما باز شود و بخواهیم شما را ثبت نام کنیم، کد ۶ رقمی که از طرف بانک مرکزی ارسال می شود به صورت خودکار برای اپراتورهای ما ارسال می گردد و آن ها با وارد کد پیامکی در سامانه وام ازدواج بانک مرکزی، شما را ثبت نام می کنند و کدرهگیری را برای شما از طریق پیامک ارسال می نمایند.

جهت نصب اپلیکیشن چند گام بسیار ساده را باید انجام دهید: (ضمنا راهنمای ویدیویی در پایین صفحه قرار گرفته است )

۱- دانلود اپلیکیشن از لینک زیر
دانلود برنامه ارسال خودکار خودکار کد وام ازدواج


۲- پس از دانلود روی فایل دانلود شده کلیک کنید و آن را نصب کنید.
اگر هنگام نصب برنامه با پیغام “For your security your phone is not allowed to install unknown apps from this store” زیر مواجه شدید. روی گزینه SETTINGS یا همان تنظیمات کلیک کنید و سپس دکمه مقابل نام GoogleChrome را فعال نمایید و سپس روی INSTALL یا همان نصب کلیک کنید.

۳- پس از اجرای اپلیکیشن، شماره همراهی که در سایت کندو اعلام کرده اید را وارد نمایید و روی ورود کلیک کنید.

۴- حالا یک پیامک از طرف سایت کندو برای شما ارسال می شود. پس از وارد کردن کد داخل پیامک در قسمت کد فعالسازی روی گزینه ارسال کلیک کنید.

۵- در نهایت روی گزینه اجرا نرم افزار کلیک کنید و در پنچره نمایش داده شده گزینه Allow یا اجازه دادن را انتخاب نمایید تا پیام مجوز تایید شد به شما نمایش داده شود.

تبریک می گوییم! از این لحظه به بعد هر زمان بانک شما باز شود به سرعت در همان بانک و شعبه ای که انتخاب کرده اید ثبت نام می شوید.


چنانچه پرسشی در خصوص نصب برنامه دارید که در این مطلب و یا پایین صفحه در بخش پرسش های متداول پاسخ داده نشده است و یا هر سوالی در مورد وام ازدواج دارید می توانید با شماره 02191090049 تماس حاصل نمایید.

سوالات متداول این مطلب

خیر، این اپلیکیشن از دو روش اینترنتی و پیامکی، برای ارسال کد تایید ارسال شده از طرف بانک مزکری اقدام می کند و چنانچه اینترنت شما قطع باشد کد از طریق پیامک برای ما ارسال می گردد.
خیر، روی هر گوشی فقط می توان یک شماره همراه را در اپلیکیشن فعال نمود. یا برای همسرتان روی گوشی دیگری اپلیکیشن را نصب کنید و یا پس از اینکه ثبت نام شما در سایت بانک مرکزی انجام شد، اپلیکیشن را از روی گوشی خود پاک کنید و مجدد اپلیکیشن را با شماره همسر خود فعال نمایید.
وقتی از طریق صفحه پیگیری k10.ir/vam/track وارد پنل خود در سایت کندو می شوید. در بخش پیشخوان و قسمت (وضعیت اتصال شما به نرم افزار ارسال کد تایید کندو ) وضعیت نصب نرم افزار به شما نمایش داده می شود.
خیر، پس از فعال کردن اپلیکیشن، فقط پیامک هایی که از سامانه بانک مرکزی ( نه همه پیامک ها) ارسال می شود به صورت خودکار برای اپراتورهای ثبت نام کننده کندو، ارسال می گردد و آن ها بدون نیاز به تماس با مشتری کد را دریافت می کنند و در سامانه بانک مرکزی ثبت می نمایند.

نظرات


هیچ نظری برای این مطلب درج نشده است.