بررسی وضعیت وام ازدواج سیستان و بلوچستان آذر ۴۰۲

با توجه به اینکه انتخاب بانک مناسب در استان سیستان و بلوچستان برای متقاضیان وام ازدواج سخت و دشوار شده است لازم دیدیم مطلبی برای شما اماده کنیم که اگاهی بخش شما در خصوص شرایط مختلف بانک های استان سیستان و بلوچستان باشد.

تمامی اطلاعات ثبت شده در این مطلب با تحلیل و بررسی آمار روزانه ی یک ماه اخیر وضعیت بانک ها می باشد.

امید است با مطالعه ی این گزارش مسیر شمارا برای دریافت وام ازدواجتان تسریع بخشیم .

 

پرطرفدار ترین بانک ها در استان سیستان و بلوچستان

در ابتدا به معرفی بانک های شلوغ و محبوب این استان می پردازیم که متقاضیان زیادی را در صف انتظار بانک خود پذیرفته است .

داده هایی که از این بخش در دست داریم بر اساس صف هر بانک میباشد که نشان دهنده ی تعداد ثبت نام شدگانی است که در انتظار معرفی به بانک هستند.

بانک ملت که صدرنشین بانک های محبوب است با 5128 نفر اختلاف اندکی با بانک صادرات که 4831 نفر را تا به حال پذیرفته دارد .

بانک رفاه و بانک مهر نیز رقابت تنگانگی با یکدگیر داشته و رتبه های سوم و چهارم را به عنوان بانک های محبوب دارند.

لیست پنج بانک محبوب و پرطرفدار استان سیستان و بلوچستان را در جدولی برای شما اوردیم .

 

صف

بانک

5128

بانک ملت

4831

بانک صادرات

2573

بانک رفاه کارگران

2015

بانک قرض الحسنه مهر ایران

1702

بانک تجارت

 

خوب است بدانید بانک تجارت که رتبه ی پنجم را بین مردم دارد از نظر تعیین شعبه سرعت بسیار بالایی داشته که در ادامه به طور مفصل توضیح خواهیم داد .

همچنین بانک مهر ایران ماه هاست که تعیین شعبه انجام نداده و طبق اطلاعات به دست آمده در ماه های ابتدایی سال مشتریان خود را بعد از معرفی به بانک حذف کرده و اعلام کرده بودجه کافی برای پرداخت وام ازدواج ندارد .

در خصوص بانک ملت باید بدانید در طی یک ماه گذشته تقریبا همه روزه سایت این بانک باز بوده و فرصت ثبت نام برای شما فراهم امده است .

بانک صادرات نیز به همین شکل در ارائه ی فرصت ثبت نام خوب عمل کرده و تقریبا 27 روز باز بوده .

اما بانک رفاه با اینکه نیمی از ماه را بسته بوده ولی نسبت به بانک مهر وضعیت خیلی بهتری دارد چراکه بانک مهر ایران در تمامی ماه گذشته بسته بوده و امکان ثبت نام را برای هیچ کس فراهم نکرده .

متاسفانه بانک تجارت نیز برخلاف مبحث تعیین شعبه در حوزه ی ثبت نام ضعیف عمل کرده و تقریبا دو الی سه روز امکان ثبت نام داشته .

از جمله خدماتی که سایت کندو به کاربران خود ارائه می دهد این است که می توانید از طریق لینک زیر درمورد وضعیت باز بودن بانک ها اطلاع داشته باشید .

کدام بانک برای ثبت نام وام ازدواج در استان سیستان و بلوچستان باز است ؟

سریع ترین بانک ها از نظر سرعت تعیین شعبه در استان سیستان و بلوچستان

در اینجا میپردازیم به سریع ترین بانک ها از نظر تعیین شعبه که شناخت این بانک های سریع به شما کمک میکند بانک هایی را انتخاب کنید که احتمال تعیین شعبه ی آن ها بالا و همین طور سریع تر باشد و زمان زیادی برای معرفی به بانک از دست ندهید .

ما در کندو با بررسی اطلاعات به دست آمده طی یک ماه گذشته به این نتیجه رسیدیم که بانک های ایران زمین ، سینا ،‌دی ، کارآفرین و پارسیان جزو بهترین و سریع ترین بانک ها در امر تعیین شعبه هستند و در عرض کمتر از پنج روز معرفی به بانک شما انجام می شود .

و اما بانک های تجارت، سامان، کشاورزی و ملی نیز در رنج متوسطی از نظر سرعت تعیین شعبه قرار دارند .

برای جمع بندی کلی از داده های این بخش جدولی برای شما تهیه کردیم که مشاهده می فرمایید .

 

بانک

سرعت تعیین شعبه

بانک سینا

یک روزه

بانک کارآفرین

یک روزه

بانک پارسیان

یک روزه

بانک ایران زمین

3

بانک دی

3

بانک تجارت

7

بانک سامان

8

بانک کشاورزی

27

بانک ملی

59

بانک گردشگری  

-14

بانک سپه

-46

بانک رفاه کارگران

-46

پست بانک ایران

-49

بانک صادرات

-49

بانک ملت  

-49

بانک مسکن

-65

بانک توسعه تعاون  

-66

 

متاسفانه بانک های گردشگری ، سپه ،‌رفاه کارگران ،‌ پست بانک ، صادرات، ملت و .... رشد منفی داشته و از 14 تا 66 روز است که تعیین شعبه انجام نداده اند و هیچ یک از ثبت نام شدگان خود را به بانک معرفی نکردند .

بانک های سینا ، کارافرین  و پارسیان با اینکه در تعیین شعبه سرعت خوبی دارند اما در خصوص ثبت نام شرایط را برای متقاضیان دشوار کردند چراکه در یک ماه اخیر امکان ثبت نام بسیار محدود بوده .

این بانک ها تقریبا در 28 روز ماه گذشته بسته بودند و در سایت بانک مرکزی امکان انتخاب این بانک موجود نبوده . اما در فرصت محدودی که فراهم امده اگر موفق به دریافت کد رهگیری برای این بانک ها شوید به سرعت تعیین شعبه شده و باید برای تشکیل پرونده به بانک مراجعه کنید .

درمورد بانک های دولتی مثل تجارت و کشاورزی و ملی هم که سرعت قابل قبولی در تعیین شعبه دارند باید بگوییم که بانک کشاورزی از لحاظ سرعت ثبت نام از دو بانک دیگر وضعیت بهتری داشته و با پیگیری مداوم به طور میانگین طی 10 روز می توانید کد رهگیری دریافت نمایید در مقابل بانک ملی ماه هاست که امکان ثبت نام را فراهم نکرده و طی ماه های اخیر به هیچ عنوان امکان ثبت نام وجود نداشت .

کدام بانک در استان سیستان و بلوچستان زودتر وام ازدواج می دهد ؟‌

بهترین بانک ها در استان سیستان و بلوچستان

با ما همراه باشید در ادامه به بررسی بانک هایی میپردازیم که با در نظر گرفتن فاکتور های مهم و مختلفی از جمله سرعت تعیین شعبه ، سرعت ثبت نام ،‌تعداد متقاصیان بانک و .... بهترین بانک هایی که می توانید انتخاب کنید را معرفی میکنیم .

باید توجه داشته باشید که بانک های گفته شده در جدول زیر جزو بهترین بانک ها هستند و بهتر است که تا حد امکان این بانک هارا برای ثبت نام وام ازدواج خود انتخاب کنید .

 

استان سیستان و بلوچستان

رتبه بانک

بانک سامان

اول

بانک ایران زمین

دوم

بانک سینا

سوم

بانک گردشگری

چهارم

بانک ملت

پنجم

بانک پارسیان

ششم

بانک صادرات

هفتم

بانک مسکن

هشتم

بانک کارافرین

نهم

پست بانک

دهم

بانک های سامان و ایران زمین  که رتبه ی اول و دوم بهترین بانک را به خود اختصاص داده اند از نظر تعیین شعبه بسیار عالی عمل کرده و تقریبا در 8 روز به شما نوبت برای مراجعه به بانک می دهند همچنین به راحتی میتوانید در سایت بانک مرکزی ثبت نام خود را انجام دهید .

 بانک های گردشگری و سینا نیز در خصوص ثبت نام کمی شرایط را سخت کرده اما در نهایت بعد از ثبت نام مدت زمان تعیین شعبه ی قابل قبولی دارد .

در نهایت اگر موفق به ثبت نام در بانک های برتر شوید بسیار برای شما بهتر خواهد بود.

بدترین بانک های استان سیستان و بلوچستان

بهتر است علاوه بر شناخت از بهترین ها ،‌ بدترین بانک های استان خود را هم بشناسید و با آگاهی کامل تر جهت ثبت نام اقدام کنید .

متاسفانه بدترین بانک های استان سیستان و بلوچستان چه از نظر تعیین شعبه و سرعت ثبت نام بسیار وضعیت بدی داشته به طوری که همه ی بانک های گفته شده در جدول بدترین بانک ها طی یک ماه گذشته تقریبا هر روز بسته بودند و شرایط ثبت نام در این بانک ها وجود ندارد .

علاوه بر آن از نظر تعیین شعبه نیز بسیار وقت گیر و بی سرانجام هستند .

 

بانک 

رتبه ی بدترین بانک

وضعیت تعیین شعبه

بانک سپه

اول

-46

بانک کشاورزی

دوم

27

بانک ملی ایران

سوم

59

بانک توسعه تعاون

چهارم

-66

بانک تجارت

پنجم

7

بانک دی

ششم

3

بانک رفاه کاگران

هفتم

-46

پست بانک

هشتم

-49

بانک مسکن

نهم

-65

بانک کارافرین

دهم

0

 

تنها بانک هایی که در بین بدترین بانک ها تعیین شعبه ی قابل قبولی دارند طبق جدول بالا به ترتیب بانک کارافرین،‌بانک دی ،‌بانک تجارت ،‌بانک کشاورزی ،‌بانک ملی هستند ولیکن مسئله ی مهم تر از تعیین شعبه این است که شما موفق به ثبت نام در این بانک ها شوید.

با توجه به این اگاهی که می دانیم این بانک ها به سختی باز می شوند پس بهتر است از انتخابشان برای ثبت نام خودداری کنید 

نظرات


هیچ نظری برای این مطلب درج نشده است.