بهترین بانک برای ثبت نام وام ازدواج در استان تهران مهر ۴۰۲

در مطلب اخیرمون سعی ما بر این است که بتوانیم با بررسی آمارهای به روز به دست آمده از سایت بانک مرکزی، و همچنین کاربران سایت کندو، نگاه روشنی از وضعیت وام ازدواج در استان تهران به شما عزیزان ارایه دهیم، تا بتوانیم در انتخاب بانک برای ثبت نام وام ازدواج به شما کمک کرده باشیم. دقت کنید که این اعداد به صورت روزانه متغیر است، اما در کل اطلاعات ارایه شده در این مطلب می تواند به شما کمک شایانی بنماید.


پرطرفدارترین بانک ها در استان تهران

براساس بررسی های انجام شده شما می توانید در جدول زیر پنج بانک محبوب و پرطرفدار در استان تهران را مشاهده کنید. امار به دست امده اخرین عدد نمایش داده شده، در جلوی نام هر بانک در سایت بانک مرکزی برای استان تهران می باشد .
 این عدد که با نام صف هر بانک در هر استان شناخته می شود نشان دهنده این موضوع است که چه تعداد متقاضی در آن بانک کدرهگیری دریافت کرده اند و منتظر تعیین شعبه می باشند
.
  بر این اساس تا تاریخ  23 مهر ماه سال 1402 بانک صادرات صدر نشین جدول بانک های محبوب می باشد .
همچنین سایر بانک های محبوب و شلوغ تهران را در جدول زیر مشاهده می فرمایید :‌

صف

بانک

4224

بانک صادرات

3447

بانک ملت

2584

بانک پاسارگاد

2577

بانک ملی ایران

2381

بانک مسکن


اگر بخواهیم به مزایای قابل توجه بانک های محبوب بپردازیم درخصوص بانک صادرات، می توان به سرعت بالای تعیین شعبه در این بانک اشاره کرد. شما بعد از دریافت کد رهگیری خود در همان روز تعیین شعبه می شوید و میتوانید برای تشکیل پرونده به شعبه ی مورد نظر مراجعه کنید .
همچنین شما می توانید با ثبت نام در سایت کندو به طور میانگین در عرض 15 روز کد رهگیری خود را برای بانک
صادرات تهران دریافت نمایید .

طبق جدول بالا دومین بانک محبوب بانک ملت می باشد که یک سوم از ماه باز است و فرصت بیشتری برای ثبت نام در این بانک وجود دارد و ما در سایت کندو به صورت میانگین طی 5 روز میتوانیم متقاضیان بانک ملت را ثبت نام کنیم .

 با این حال بعد از دریافت کد رهگیری تعیین شعبه ی شما حدودا 17 روز به طول می انجامد .

در بانک پاساگارد آمار درخشانی از لحاظ تعیین شعبه و سرعت ثبت نام دیده میشود این بانک خصوصی پرمتاقضی تقریبا در تمام ماه گذشته باز بوده و با پیگیری در سایت بانک مرکزی می توانید به طور میانگین در عرض 3 روز کد رهگیری خود را دریافت کنید و سرعت تعیین شعبه ی این بانک درست مثل بانک صادرات بالا می باشد و در همان روز انجام می شود .

و اما بانک ملی به طور ناامید کننده ای در مهر ماه امسال مجموعا کمتر از یک ساعت باز بوده و همچنین ظرفیت بسیار محدودی برای ثبت نام داشته، اما اگر موفق به دریافت کد رهگیری شوید در همان روز تعیین شعبه شما انجام میگیرد با این حال 2577 نفر در صف بانک مرکزی این بانک هستند .

درمورد بانک مسکن که رتبه ی پنجم را در بین بانک های پرطرفدار دارد نکات قابل توجهی موجود است . به طور عجیبی این بانک هر روز در ماه گذشته باز بوده و دریافت کد رهگیری بسیار سریع و آسان اتفاق می افتد اما نکته ی منفی که وجود دارد و بسیار حائز اهمیت است تعیین شعبه ی بانک مسکن است .

بانک مسکن 61 روز است که تعیین شعبه ی هیچ کاربری را انجام نداده و تایم مشخصی وجود ندارد که این بانک قرار است چه زمانی نوبت دهی را انجام دهد .

سایت کندو اطلاعات کاربردی و مهمی را در مورد وضعیت بانک های مختلف در اختیار کاربران قرار میدهد شما می توانید از طریق لینک زیر از اخرین تاریخ باز بودن بانک ها مطلع شوید :‌

کدام بانک برای ثبت نام وام ازدواج در استان تهران باز است؟


سریع ترین بانک های از نظر سرعت تعیین شعبه در استان تهران

آمار این بخش با بررسی اطلاعات افراد ثبت نام شده در سایت بانک مرکزی توسط کندو در بخش مشاهده وضعیت
استخراج شده است
.

رتبه ی اول سریع ترین بانک دولتی از نظر تعیین شعبه در استان تهران به بانک تجارت تعلق میگیرد، به این علت که به محض دریافت کد رهگیری میتوانید برای تشکیل پرونده در بانک اقدام کنید .

بانک های صادرات و رفاه کارگران به ترتیب جزؤ سریع ترین بانک ها در رتبه ی دوم و سوم هستند و درمورد بانک های خصوصی به ترتیب بانک  پاسارگاد، اقتصاد نوین ، شهر ، کارآفرین و ... از لحاظ تعیین شعبه از سرعت بالایی  برخوردار هستند .

جدولی درخصوص سرعت تعیین شعبه ی بانک های تهران به تفکیک دولتی و خصوصی تهیه کرده ایم که در جداول زیر قابل مشاهده است.

 

سرعت تعیین شعبه

بانک های دولتی

0

تجارت

0

صادرات

3

رفاه کارگران

0

ملی

17

کشاورزی

17

ملت

 


 

سرعت تعیین شعبه

بانک های خصوصی

ردیف

0

بانک پاسارگاد

1

0

بانک اقتصاد نوین

2

0

بانک شهر

3

0

بانک کارافرین

4

0

بانک ایران زمین

5

2

بانک آینده

6

1

بانک پارسیان

7

3

بانک رفاه کارگران

8

4

بانک سینا

9

6

بانک خاورمیانه

10

9

بانک سامان

11

17

بانک ملل

12

33

بانک دی

13

-7

بانک گردشگری

14

-45

پست بانک

15

-56

بانک توسعه تعاون

16

-61

بانک مسکن

17

-65

بانک سپه

18

 

دقت نمایید که عدد 0 به معنی این است که بعد ازثبت نام در این بانک ها، درهمان روز تعیین شعبه ی شما انجام می شود و عدد منفی در هر ردیف به معنای عدم تعیین شعبه پس از این تعداد روز می باشد. برای مثال بانک سپه تهران که در ردیف آخر قرار گرفته است تا زمان ارائه این گزارش 65  روز است که تعیین شعبه انجام نداده است و ضمنا مشخص نیست که این عدد تا چند روز بالا برود.

باید توجه داشته باشید که بانک ملی با اینکه از لحاظ تعیین شعبه سرعت عمل بالایی دارد اما همانطور که قبل تر گفته شد تقریبا در ماه گذشته باز نشده و افراد زیادی موفق به ثبت نام در این بانک نشده اند .

در بین بانک های خصوصی نیز بانک پارسیان با اینکه در مدت زمان یک روز تعیین شعبه انجام میدهد اما از بانک آینده رتبه ی پایین تری دارد زیرا در مهر ماه امسال مدت زمان قابل توجهی را بسته بوده و فرصت ثبت نام موجود نبوده است.

درمورد بانک های گردشگری، پست بانک،  توسعه تعاون، مسکن و سپه هم باید گفت با اینکه در مهر ماه، سایت این بانک ها باز شده و ظرفیت برای ثبت نام داشته است اما متاسفانه همانطور که مشاهده میکنید مدت زمان زیادی است که تعیین شعبه انجام نشده و نوبت ثبت نام شدگان در این بانک ها تغییری نکرده است و مشخص نیست تا چه زمانی عدم تعیین شعبه ادامه پیدا کند .

برای کسب اطالاعات لحظه ای درمورد وضعیت تعیین شعبه ی بانک های مختلف می توانید از طریق لینک زیر به سایت کندو مراجعه کنید و هر روز از آمار تعیین شعبه مطلع شوید .

کدام بانک در استان تهران زودتر وام ازدواج پرداخت می کند؟

 

بهترین بانک ها در استان تهران

در ادامه یک جدول در اختیار شما قرار دادیم که بهترین بانک هایی که می توانید در استان تهران برای دریافت وام ازدواج خود انتخاب کنید به ترتیب مشخص شده اند.

این بانک ها با در نظر گرفتن و بررسی موارد مختلفی از جمله ( سرعت ثبت نام . سرعت تعیین شعبه . تعداد متقاضیان در صف . مدت زمان باز بودن و .....) در مجموع جزو بهترین بانک ها برای ثبت نام انتخاب شدند .

پیشنهاد ما این است که در صورت امکان، یکی از بانک هایی که در جدول زیر رتبه بالایی دارد را برای ثبت نام انتخاب کنید .

رتبه

استان تهران

اول

بانک پاسارگاد

دوم

بانک اینده

سوم

بانک کارافرین

چهارم

بانک پارسیان

پنجم

بانک سامان

ششم

بانک کشاورزی

هفتم

بانک ایران زمین

هشتم

بانک شهر

نهم

بانک اقتصاد نوین

دهم

بانک ملت

یازدهم

موسسه اعتباری ملل

 

 

برای بررسی جزئیات سه بانک برتر مطرح شده در این جدول به توضیح مختصری میپردازیم .

همان طور که قبلا گفته شد بانک پاسارگاد علاوه براینکه جزو پنج بانک اول پرطرفدار و پر متقاضی هست از سرعت تعیین شعبه و ثبت نام بالایی برخوردار است .

برای مقایسه ی بانک آینده و کارآفرین که رتبه ی دوم و سوم را به خودشون اختصاص دادند باید عنوان کرد که از نظر مدت زمانی که طول میکشد تعیین شعبه انجام دهند بانک کارآفرین با اختلاف دو روز از بانک آینده جلو تر است .

در خصوص سرعت ثبت نام در این بانک و تعداد روز هایی که بانک باز بوده نیز بانک آینده با اختلاف شش روز بیشتر از بانک رفاه باز بوده و شما میتوانستید کد رهگیری دریافت کنید .

 

بدترین بانک های تهران برای ثبت نام وام ازدواج

و اما نوبت میرسد به معرفی بانک های وقت گیر و نامناسب برای ثبت نام در استان تهران .

جایگاه اول بدترین بانک تعلق میگیرد به بانک ملی! این بانک دولتی و پرطرفدار با اینکه در مدت زمان کمی شمارا تعیین شعبه میکند اما این که بتوانید در این بانک ثبت نام کنید و کد رهگیری دریافت کنید ممکن است ماه ها به طول بی انجامد .

رتبه

بدترین بانک های تهران

اول

بانک ملی

دوم

بانک دی

سوم

بانک توسعه تعاون

چهارم

پست بانک

پنجم

بانک سینا

ششم

بانک خاورمیانه

هفتم

بانک سپه

 

 طبق آماری که کندو به دست اورده بانک دی جزو بانک هایی هست که مدت زمان زیادی در حدود یک ماه برای تعیین شعبه باید منتظر بمانید . و همچنین این بانک که دومین بانک بد در تهران هست بیش تر از دو ماه است که باز نشده .

بانک های توسعه تعاون و پست بانک و سپه نیز مدت هاست تعیین شعبه انجام ندادند و اینکه چه زمانی به شما نوبت داده خواهد شد برای مراجعه به بانک و تشکیل پرونده مشخص نیست .

بانک سینا و خاورمیانه نیز با اینکه از نظر تعیین شعبه جزو بانک هایی است که کمتر از یک هفته نوبت دهی میکند اما درماه گذشته باز نشده و مشخص نیست چه زمانی برای ثبت نام باز خواهد شد .

با این حساب پیشنهاد میکنیم برای انتخاب بانک خود جهت ثبت نام در وام ازدواج از این بانک ها صرف نظر کنید چون به دلایلی مختلفی که گفته شد مناسب نیستند.

نظرات


هیچ نظری برای این مطلب درج نشده است.