بهترین بانک برای ثبت نام وام ازدواج در استان خوزستان آبان ۴۰۲

در این مقاله تلاش کردیم با تحلیل و بررسی آمار سایت بانک مرکزی و کاربران سایت کندو برای شما اطلاعات دقیقی در خصوص وضعیت بانک های مختلف استان خوزستان اعم از بانک های خصوصی و دولتی گزارش دهیم با استفاده از مطالب گفته شده شما می توانید در انتخاب بانک مورد نظر خود برای دریافت وام ازدواج در استان خوزستان با آگاهی کامل اقدام کنید .

پرطرفدار ترین بانک ها در استان خوزستان

طبق مطالعاتی که صورت گرفته در اینجا پنج بانک پر طرفدار و محبوب استان خوزستان را در جدولی طبقه بندی کردیم اطلاعات به دست امده بر اساس تعداد متقاضیات در صف هر بانک در سایت بانک مرکزی می باشد که نشان دهنده این است که چه تعداد کاربر در استان خوزستان برای این بانک ها کد رهگیری گرفتند و منتظر تعیین شعبه هستند .

تا تاریخ 25 مهر ماه سال 1402  بانک ملت رتبه ی اول پرطرفدار ترین بانک ها را در خوزستان به خود اختصاص داده است .

طبق جدول زیر که پنج بانک پرمتقاضی و محبوب را به ترتیب قرار دادیم بانک صادرات با اختلاف حدودی 1000 متقاضی جایگاه دوم را تصرف کرده .

صف

بانک

6432 نفر

بانک ملت

5250 نفر

بانک صادرات

4614 نفر

بانک تجارت

3797 نفر

بانک سپه

3558 نفر

رفاه کارگران

 

نموداری که در ادامه مشاهده میکنید وضعیت محبوبیت بانک های مختلف را در استان خوزستان به شما نشان می دهد .

در خصوص صدرنشین بانک های محبوب یعنی بانک ملت نکات قابل توجهی وجود دارد، این بانک دولتی محبوب در بین مردم خوزستان با این که تقریبا در نیمی از ماه گذشته را باز بوده اما زمان زیادی در حدود دو ماه هست که تعیین شعبه ی ثبت نام شدگانش را به عقب انداخته و این مسئله قابل چشم پوشی نیست  و نکته ی جالب تر اینکه چهار بانک محبوب دیگر که در جدول عنوان شده نیز به همین شکل تقریبا بین دو هفته تا دوماه است که نوبت دهی انجام ندادند.

همچنین بانک صادرات اکثر روز های ماه گذشته را بسته بوده و فرصت ثبت نام کمی در این بانک وجود داشته است .

بانک سپه و بانک رفاه کارگران نیز از نظر میزان روز های باز بودن در این ماه با یکدیگر برابری میکنند و تقریبا بیش از نیمی از ماه راه بسته بودند .

تنها بانک تجارت آمار امیدوار کننده ای در مورد فرصت ثبت نام دارد طبق اطلاعات ثبت شده به طور میانگین 24 روز امکان ثبت نام را فراهم کرده بود.

سایت کندو اطلاعات حائز اهمیتی را در خصوص وضعیت بانک های مختلف در اختیار کاربران خود قرار میدهد شما می توانید از طریق لینک زیر از اخرین تاریخ باز بودن بانک ها مطلع شوید :‌

کدام بانک بری ثبت نام در استان خوزستان باز است ؟

سریع ترین بانک ها از نظر سرعت تعیین شعبه در استان خوزستان

آمار به دست امده در این مبحث مربوط به کاربران ثبت نام شده در سایت کندو میباشد که توسط کندو کد رهگیری دریافت کردند و تعیین شعبه شده اند یا در انتظار تعیین شعبه هستند .

در بین بانک های دولتی سریع ترین بانک از لحاظ تعیین شعبه بانک ملی می باشد به این دلیل که به محض دریافت کد رهگیری در این بانک نوبت شما در همان روز میرسد و میتوانید برای تشکیل پرونده به بانک مراجعه کنید .

متاسفانه سرعت تعیین شعبه ی باقی بانک های دولتی خوزستان بسیار ناامید کننده است و مدت هاست تعیین شعبه انجام نداده اند که در ادامه به معرفی این بانک ها نیز می پردازیم .

در بین بانک های خصوصی که در خوزستان عملکرد بهتری از خود نشان دادند به ترتیب بانک سینا ، پاسارگاد، بانک ملل و دی از لحاظ تعیین شعبه بسیار سریع هستند به طوری که اکثر اوقات در همان روز تعیین شعبه می شوید .

در ادامه جدولی از بانک های سریع در حوزه ی تعیین شعبه برای شما تهیه کردیم که می تواند برای انتخاب بانک مناسب به شما کمک کند .

سرعت تعیین شعبه

بانک

یک روزه

بانک ملی

یک روزه

بانک سینا

یک روزه

بانک پاسارگاد

یک روزه

بانک ملل

یک روزه

بانک دی

2

بانک شهر

2

بانک آینده

2

بانک سامان

6

بانک پارسیان

22

بانک گردشگری

­­-6

بانک ایران زمین

-14

بانک رفاه کارگران

-23

پست بانک ایران

-50

بانک اقتصاد نوین

-54

بانک توسعه تعاون

-58

بانک سپه

-58

بانک کشاورزی

-63

بانک ملت

-64

بانک تجارت  

-64

بانک صادرات

 

به این نکته توجه کنید که عدد منفی در هر ردیف به معنای عدم تعیین شعبه پس از این تعداد روز می باشد.

برای مثال بانک تجارت خوزستان که در ردیف آخر قرار گرفته است تا زمان تهیه ی این گزارش 64  روز است که  نوبت دهی انجام نداده است و ضمنا مشخص نیست که این عدد تا چند روز بالا برود.

همان طور که مشاهده می کنید بانک های دولتی به غیر از بانک ملی از نظر تعیین شعبه وضعیت خوبی ندارند و یک هفته تا دو ماه است که تعیین شعبه انجام ندادند .

بانک سپه و کشاورزی از نظر مدت زمان تعیین شعبه و تعداد روز هایی که در مهر ماه باز بودند و میانگین تایمی که برای ثبت نام در این دو بانک نیاز است با یکدیگر برابری میکنند .

و اما در خصوص مقایسه ی بانک های صادرات و تجارت باید این نکته را ذکر کنیم که بانک صادرات تقریبا 27 روز در ماه بسته بوده و اما بانک تجارت جمعا 6 روز از ماه بسته بوده و فرصت بیشتری برای ثبت نام در اختیار شما قرار میدهد در هرصورت برای هرکدام از این بانک ها موفق به دریافت کد رهگیری شدید پیشبینی اینکه چه زمانی نوبت شما می رسد امکان پذیز نیست .

همچنین شما می توانید برای اطلاع از شرایط لحظه ای بانک های استان خوزستان در مورد تعیین شعبه از طریق لینک زیر به سایت کندو مراجعه کرده و امار روز را مشاهده کنید .

کدام بانک در استان خوزستان زود تر وام ازدواج پرداخت میکند ؟‌

 

بهترین بانک ها در استان خوزستان

ما برای شما گزارشی تهیه کردیم از بهترین بانک های استان خوزستان جهت ثبت نام وام ازدواج که کمک شایانی به شما میکند.

بانک های ثبت شده در این بخش طبق بررسی نکات مهمی از جمله  ( سرعت ثبت نام . سرعت تعیین شعبه . تعداد متقاضیان در صف . مدت زمان باز بودن و .....) تعیین شدند و در مجموع جزو بهترین بانک ها برای ثبت نام انتخاب شدند .

به شما پیشنهاد میکنیم برای دریافت نتیجه ی بهتر و سریع تر از بانک هایی که در جدول زیر مشخص شده برای ثبت نام وام ازدواج درخواست دهید .

بانک

رتبه

بانک سامان

رتبه اول

بانک ایران زمین

رتبه دوم

بانک دی

رتبه ی سوم

بانک پاسارگاد

رتبه ی چهارم  

بانک شهر

رتبه  ششم

بانک رفاه کارگران

رتبه هفتم

بانک گردشگری

رتبه هشتم

پست بانک ایران

رتبه نهم

بانک صنعت و معدن

رتبه دهم

بانک اقتصاد نوین

رتبه  یازدهم

بانک آینده

رتبه  دوازدهم

بانک پارسیان

رتبه  سیزدهم

بانک ملت

رتبه چهاردهم

بانک مسکن

رتبه پانزدهم

 

در اینجا به بررسی مزایا و معایب ثبت نام در سه بانک برتر استان خوزستان می پردازیم .

بانک سامان که رتبه ی اول بهترین بانک های خوزستان را دارد به واقع مستحق این رتبه هست چراکه به طرز چشم گیری در مهر ماه سال 1402 فرصت زیادی برای ثبت نام داشته و بیش از 28 روز باز بوده و التبه که از لحاظ تعیین شعبه نیز بسیار سریع می باشد این بانک شمارا در طی 2 روز تعیین شعبه می کند . اگر قصد ثبت نام در این بانک را دارید می توانید کار خود را به سایت کندو بسپارید ما شمارا در عرض یک الی دو روز ثبت نام میکنیم و کد رهگیری شمارا برای هر شعبه ای که مد نظرتان است ارسال میکنید .

بانک ایران زمین تقریبا یک سوم از ماه را باز بوده ولی  در 6 روز اخیر تعیین شعبه انجام نداده اما از لحاظ سرعت ثبت نام امار خوبی داشته و می توانید با پیگیری پیوسته در 3 روز کد رهگیری دریافت کنید.

بانک دی از نظر سرعت تعیین شعبه بسیار سریع بوده و در صف این بانک زیر 100 نفر متقاضی در نوبت هستند اما مدت زیادی سایت بانک باز نشده و امکان ثبت نام در این بانک بسیار محدود است .

در خصوص بانک های دولتی نیز متاسفانه عملکرد قابل قبولی مشاهده نشده و بانک ملت که از نظر محبوبیت رتبه ی اول را دارد در جدول فوق رتبه ی سیزدهم  می باشد با این که فرصت برای ثبت نام دارید در تعیین شعبه عملکرد بسیار بدی داشته و اخیرا تقریبا به مدت دوماه است که نوبت دهی نکرده .

بدترین بانک های خوزستان برای ثبت نام در وام ازدواج

بهتر است برای انتخاب بانک مورد نظرتان با بانک های وقت گیر و بسیار بد خوزستان نیز اشنایی داشته باشید .

به طرز شگفت انگیزی بانک ملی بدترین بانک خوزستان برای ثبت نام شناخته شده به دلیل اینکه در سی روز ماه گذشته بسته بوده و حتی یک ساعت هم در ماه گذشته باز نشده و به هیچ عنوان امکان ثبت نام برای هیچ کس موجود نبوده که این موضوع سرعت خوب تعیین شعبه ی این بانک را بلااستفاده می کند.

در ادامه جدولی برای شما تهیه کردیم و لیست بانک های بد و زمان بر برای ثبت نام را از بدترین بانک به ترتیب ثبت کردیم .

با مشاهده ی جدول زیر متوجه می شوید که چه بانک هایی در استان خوزستان برای شما نامناسب است و تا حد امکان از ثبت نام در این بانک ها خودداری کنید .

بدترین بانک های خوزستان

رتبه

بانک ملی

اول

بانک کشاورزی

دوم

بانک توسعه تعاون

سوم

بانک قرض الحسنه مهر ایران

چهارم

بانک قرض الحسنه رسالت

پنجم

بانک صادرات

ششم

بانک سپه

هفتم

موسسه اعتباري ملل

هشتم

بانک سینا

نهم

بانک تجارت

دهم

 

و اما درمورد بانک کشاورزی باید گفت که نسبت به بانک ملی از نظر باز بودن بانک ده روز اختلاف دارند و امکان ثبت نام در بانک کشاورزی به صورت محدود وجود داشته ولی برخلاف بانک ملی تقریبا 50 روز است که کسی تعیین شعبه نشده .

بانک های توسعه تعاون، مهرایران،  رسالت، صادرات، سپه و  تجارت نیز از نظر تعیین شعبه اصلا وضعیت خوبی ندارند.

با این حال بانک سینا و ملل از نظر تعیین شعبه عالی هستند اما دلیل اینکه اسمشان در بین بانک های بد خوزستان دیده می شود به خاطر باز نبودن این بانک ها در اکثر روز های ماه گذشته می باشد .

نظرات


هیچ نظری برای این مطلب درج نشده است.